Loading..

Product was successfully added to your shopping cart.





Louka baby

Over Loukadesign

Maak jouw baby cadeau uniek. Loukadesign maakt het voor iedereen mogelijk om een eigen stijl en sfeer te creëren voor de verzorging van je baby, in de babykamer en in je luiertas met unieke, bij elkaar passende, handgemaakte babyartikelen van Louka en speciaal voor u geselecteerde artikelen van merken als: Silly Billyz, Wallaboo en Happy Horse.
Alles van Louka wordt door ons ontworpen en met zorg voor u gemaakt van de beste materialen.
Origineel idee voor een persoonlijk kraamcadeau. 

Wat onze klanten vinden

Wauw! Ik kon nergens vinden wat ik zocht en na heel lang googlen kwam ik bij Louka uit. Ze konden precies maken wat ik zocht en het was een dag later al in huis! Helemaal top en een aanrader voor iedereen!
Geplaatst door Anne 21-01-2015 | 13.53 
Super bedankt voor het mooie speenkoord en de snelle levering!
Hoeven we niet meer overal en nergens der speentje van de grond te rapen op de meest ongemakke momenten.
Geplaatst door Nicole kuijpers 13-11-2014 | 14.59 
Topp! snel geleverd, top kwaliteit. Leuk idee voor een kraamkado! gelijk nog een speenkoord besteld!
Geplaatst door Roos Verbakel 26-11-2014 | 09.35 
Een héél tevreden klant... SUPER mooie speenkoord!
Ben er echt ongelofelijk blij mee :+
I LOVE IT
Jullie pagina staat opgeslagen tussen mijn favorieten :)
Zeker en vast tot nog eens!!
Geplaatst door Ine 29-05-2015 | 13.17 
Nieuw ...
Wim
 
 
 

Klachten

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze service of de geleverde producten. Wij verzoeken je vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Je kan contact opnemen met onze klantenservice via het e-mailadres: info@loukadesign.nl. Natuurlijk kan je ons ook altijd telefonisch bereiken op het telefoonnummer: 0031 (0)622 232 703. De openingstijden van onze telefonische klantenservice zijn als volgt:

maandag 10:00 – 22.00
dinsdag 10:00 – 22.00
woensdag 10:00 – 22.00
donderdag 10:00 – 22.00
vrijdag 10:00 – 22.00
zaterdag 10:00 – 20.00
zondag 10.00 – 20.00

Na het indienen van de klacht zullen wij de klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen en proberen naar ieders tevredenheid een passende oplossing te vinden. Na ontvangst van de klacht ontvangt u van ons een bevestiging. We zullen ten alle tijde terug komen op de door u gegeven klacht.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Wij doen ons uiterste best om uw klacht naar tevredenheid op te lossen, mocht u onverhoopt niet tevreden zijn dan bieden wij u ook nog de volgende klachten route:

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Een klacht over een product, dienst of de service van Loukadesign kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van Stichting Webshop Keurmerk (https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/)

De klacht wordt dan zowel naar Loukadesign als naar Stichting Webshop Keurmerk gestuurd.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage 
Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

.trustbadge-footer_db8d3657bdbe440c985ae127463eaad4{ text-align: left !important; }